1.
En l’Ajuntament
no pot haver informació reservada. Per la qual cosa propiciarem que tots els veïns
pugen exercir una control permanent de la gestió econòmica, habilitant l’accés
al compte de despeses i ingressos de la Corporació Municipal.
2.
Fer públiques
les agendes dels càrrecs electes per a fer visible amb qui es reuneixen i els
temes que tracten.
3.
Retransmetrem
en streaming el Ple Municipal.
4.
Promourem la
participació ciutadana directa i permanent mitjançant consultes populars de
manera telemàtica.
5.
Promourem la
flexibilitat horària del personal al servei de l’administració municipal, de
manera que es facilite la conciliació laboral i familiar. Millorarem l’eficiència dels serveis
municipals racionalitzant els departaments, amb la formació dels treballadors públics per a rendibilitzar la seua
experiència i coneixement i millorar les relacions laborals perquè els
treballadors visquen com a pròpia l’atenció als veïns.
6.
Millorarem la
coordinació dels serveis socials entre l’Ajuntament i les institucions
Autonòmiques i Comarcals per accelerar els tràmits administratius per a
l’avaluació de les sol·licituds.
7. Establirem un
canal d’intercanvi d’informació entre els serveis socials de l’Ajuntament,
l’atenció mèdica de família, el jutjat i els serveis policials.
8.
Volem la
participació de totes les entitats en la vida del poble. Per això crearem El
Consell de Participació de Montroi que estarà integrat per: els representants
de les associacions registrades en l’Ajuntament i els representants dels
partits polítics. El Consell podrà elevar propostes al Ple de l’Ajuntament.
9.
Aprofundirem en
el projecte “ Montroi poble intel·ligent “ per a modernitzar, més si cap,
l’administració, amb l’objectiu de servir bé i ràpid les demandes dels seus
veins.
10.
Publicarem i
difondrem l’històric de totes les subvencions a les associacions i societats
civils organitzades, dels últims anys.
11.
Establir una
cultura administrativa de transparència.
12.
Publicarem i
difondrem de manera desglossada, clara i detallada el projecte de pressupostos,
perquè la ciutadania puga presentar les seues propostes. Caldria establir un
mínim de signatures perquè les propostes pogueren ser analitzades i
considerades (pot ser 50 signatures).
13.
Continuarem amb
els plans iniciats fins ara d'implementació de l’administració electrònica per
a facilitar a la ciutadania la seua relació amb l’administració pública.
No hay comentarios:
Publicar un comentario